o szkoleniu
Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom sprawdzonych oraz najlepszych rozwiązań w dziedzinie zarządzania personelem. Zakres kursu będzie obejmował zagadnienia:
- kultury w organizacji, komunikacji jako fundamentalnego narzędzia pracy menedżera, kierowania zespołem, delegowania jako metody podnoszenia efektywności menedżerskiej, informacji zwrotnej jako efektywnego narzędzia rozwoju i kontroli, przywództwa organizacji, przywództwa a motywowania i angażowania pracowników do efektywnej pracy, wzmocnienie kompetencji interpersonalnych osób zarządzających pracownikami,
- uczestnicy poznają zasady skutecznej komunikacji w zespole, zdobędą umiejętność wzmacniania zaangażowania pracowników,
- uczestnicy szkolenia: 15 pracowników kadry zarządczej i administracyjnej w podziale na 2 grupy,
- czas trwania szkolenia 2 dni szkoleniowe (16 godzin zegarowych),
- każda z grup odbędzie: 2 dni szkolenia
Przekazanie uczestnikom sprawdzonych oraz najlepszych rozwiązań w dziedzinie zarządzania personelem. Ponadto szkolenie:
- wzmocni kompetencje interpersonalne osób zarządzających pracownikami,
- uczestnicy dowiedzą się, w jaki sposób podnieść efektywność zarządzania dzięki użyciu
odpowiednich, dedykowanych do tego celów,
- uczestnicy poznają zasady skutecznej komunikacji w zespole,
- uczestnicy zdobędą umiejętność wzmacniania zaangażowania pracowników
Po zakończonych szkoleniach uczestnicy otrzymają zaświadczenia o jego ukończeniu, a ich poziom wiedzy zostanie sprawdzony bilansem kompetencji